mandag den 28. juli 2014

UGE 30 kom og gik

Hold nu fest.... Her producer jeg en MASSE forskelligt til Uge 30 US camp allerede fra januar af....

Havde en flot bod, en dejlig veninde og hendes datter som hjælper...


ABSOLUT INGEN INTERESSE FOR MIN BOD!!!!!!!!!!!!!

Men flot var den!
For hver mærkat brugte jeg ca 1 min på at fjerne papiret bagpå så jeg kunne klister mærket på









Så den allersidste mærkat blev sat på torsdag kl 04.44.

kl 10.30 torsdag ser boden sådan ud:-)






Hill Billy, vi tog boden ned lørdag kl 15.. Omsætning 0 kr....

Søndag tog vi til Sjælland for at fejre min lille mor, hun fyldte 29 år og en hulens masse måneder ( 60 år) og hun fik så en del forskelligt produkter... HELDIGVIS ved hun hvad godt for huden er, så hun værdsætter det!! Godt jeg har hende:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar