onsdag den 2. juli 2014

Stakkels Lui

Lille Lui var hos dyredoktoren i mandags for at blive neutraliseret... Han tuder og hyler og vækker mig om natten ( han ligger ved siden af mig i sengen) fordi han har ondt.... Jeg måtte afsted akut til dyrlægen igår for at få METADON fordi det almindelige smertestillende ikke virker på ham...
DET ER SÅ SYND FOR HAM:-( Dyrlægen kalder ham lidt pjevset meeeeen det tror jeg ikke han kunne finde på:-)
Måske er der også lidt sorg indover fordi han ikke kan lave hvalpe mere, Janka dufter nemlig HELT fantastisk i øjeblikket....
Men ihverfald laver jeg sårpleje på den stakkels patient Lui, jeg været ude at købe sårpleje artikler idag da jeg var alligevel ude at købe hunde/hvalpe/kattemad....
Han synes det er lidt mærkeligt at få renset dernede, men det skal jo til :-)
GODT jeg er uddannet inden for sårpleje hist og pist ellers ville jeg måske også syntes det var lidt mærkeligt:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar