onsdag den 9. juli 2014

Hestenumsekløpindsbørster

Et meget langt ord for hestevelfærd. Vores heste har manglet noget effektivt at  knubbe sig op af, og hegnspælene har ikk kunne holde til det. Så efter Catalina har næsten væltet hele min roundpin så har jeg købt disse her kostehoveder og ove satte pæl i jorden.. Da jeg kom ind i butikken for at købe hovederne sagde jeg:" godaw, jeg vil gerne købe 4 hestenumsebørster,tak!". De er vant til mig som kunde og ham ekspedienten havde selv heste så han vidste lige hvad jeg mente:-) 
Meget spændende måske kan det spises tænker hestene
Første spadestik
Jaaaa en slikkepind tænker Semira
Så bliver der boret helt ned til kineserne
Magnus er den eneste der absolut er ligeglad bare der er mad
En spændende dims
Torino tjekker lige færten 
Pinden bliver meget undersøgt
Første hest afprøver den:-)
Og selvfølgelig var det Semira der først fandt ud af hvad den var til:-)
Fortsat god sommehede dag:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar