mandag den 21. juli 2014

Sugarscrubs, Skintoner og AllBodyCreme

Så er der produceret BodyScrubs, LipScrubs og FacialScrubs

Body og Lip er olien Extra Jomfru Olivenolie, og i Facial'en er det mandelolie der er brugt...




BodyScrubs, med økologisk rørsukker

LipScrubs med melis

Facialscrubs

Nu som pakket, mangler mærkaterne på

Jeg fik også produceret SkinToner, Green The og Minerals. Green the er Grøn the kogt og trukket så den er smæk fyldt at antioxidanter og koffein, jeg putter en kanelstang i flasken for at den virker konserverende og antiseptisk. Den er SUPER opstrammende på huden, og især huden på hals og bryst... 

Minerals er fra det Japanske Bjerg Beppu varmekilder. Denne har en rensende, opstrammen effekt. Den er god sammen med min SpecielCreme ved psoriasis udbrud, den dæmper udbruddet og cremen blødgøre...


Jeg er også igang med at lave AllBodyCreme. I skrivende stund er cremen ved at blive kølet ned så den kan piskes op, for at blive lækker cremet. Den har Sheasmør, solsikkeolie, kokosolie, kakaosmør, bivoks og E-vitamin i. 

Det var omså meningen at jeg skulle producere dag og natcremer MEN jeg løb tør for kokosolie....

Nåh PYT, jeg skal da også have noget at lave imorgen:-)

Lægger billeder af cremen på imorgen:-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar