søndag den 15. september 2013

ophelingssalve og flere lotionsbar nu med ny opskrift

Da doris' baby fik navlebrok, lagde jeg hovedet i blød og tænkte:" Hvis jeg nu tilsætter alle de effektive olier sammen der er opbyggende og ophelende så kunne det være at jeg kunne fremskynde lukningen af vævet i subdermis og navlebrokken vil forsvinde."
Så jeg lavede en salve som de skal smøres med 2Xdagligt, nu må vi se:-)

Min mandse var ikke så glad for den første udgave af lotionbar jeg lavede fordi den var længe om at trænge ind i huden. Så jeg lavede en ny og med anden opskrift, så nu må vi se. Det tager ca 15 minutter for den nye lotionbar at trænge ind i huden, hvor den første udgave tager ( alt efter hvor tør huden er) en lille times tid:-)

Lotionsbar

Trylle salven ( forhåbentlig)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar