onsdag den 18. september 2013

Eye make-up remover

Efter at have set min lille pølse-pige er blevet taget ved næsen ved at TRO hun havde købt et super godt produkt med mini-risk navn og svanemærker osv, måtte jeg liiiiige fortælle hende at det var noget skrammel, og rent faktisk fyldt med kemikalier ( det fortalte jeg hende ikke) MEN min dejlige mandsebasse har rent faktisk produceret mini-risk produkter samt änglemark i nogle år så han VED hvad der er i og i HVILKE maskiner de blander ingredienser i ( nøjagtig samme maskiner som de bruger til alt de billige produkter med primært kemikalier i)

Så jeg tænkte:" det kan da ikke nytte noget at jeg lader hende bruge skrammel på øjene, når jeg mener jeg kan lave et bedre produkt der er GARANTERET uden kemikalier i."

Så det gjorde jeg og afprøvede det...

ADVARELSE BILLEDER AF MIG IFØRT KRIGSMALING!!!!!!
finde frem til de bedste produkter til den fine hud om øjene

Smelte sammen 
Mig, gav den gas med 3 slags øjenskygge ( lag på lag) eyeliner, vandfast mascara MED fibre ( gør det svære at fjerne) samt øjenbrynsfarve med voks.... Lade det sidde til det hele var tørt

En gang med vatrondel og mit produkt, eyelineren er der rester af

Nr 2 vatrondel. Vil lige nævne at det var med ET strøg med rondellen begge gange så det ikke blev tværet ud i hele ansigtet.

Færdige produkt( har selv kreeret fotobaggrunden)

Bagsiden med indholdet 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar