tirsdag den 24. september 2013

En tur i Rold skov eller hvad der er tilbage af den!


Lige i indgangen til Roldskov


Så er der ryddet skov og der er enkelte alene træer

Vores Schipperke er så lidt ligeglade, for der er masser af duftspor. Igår aftes hørte jeg hjorte brøle, jeg var glad for jeg vidste hvad det var ellers havde jeg godt nok flyttet tilbage til byen ;-) Men uhyggeligt lød det

Manglende skov, men Lindenborg Gods har tjent penge



En rød guldsmed, jeg undskylder billedkvaliteten, men Aggi syntes ikke lige det var tid til at stå stille mens jeg skød fotos. Så hvis vejret holder så tager jeg mig en fototur UDEN hund, der er så mange kommende gode billeder derude.

Så er der dømt rævefært. Der er et bestemt sted på vores 4 km hvor vores hunde, især schipperke, slår hjernen fra og kun følger fært... Det er heldigt at vi har dem i line, ellers havde vi nok ikke set vores hunde igen:-)

På den 4 km rute, var en 3.del skov ryddet MEN de har plantet nye fyrtræer der er 20 cm høje nu:-/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar