fredag den 12. september 2014

Vandbakkelser og så i MIT mel

Min dejlig mand er super god til at bage og tager altid en udfordring op når det handler om mit mel, som er nok noget af det besværligste mel at bage af fordi det er glutenfrit. Så igår bagte han vandbakkelser og det har jeg nok ikke smagt i over 20 år, da det ikk lige noget jeg købte dengang jeg kunne tåle gluten. Men når man ikke få det higer man efter det nogen gange:-) jeg gør hvertfald... De vandbakkelser han bagte igår "kom jeg til " at spise INDEN han puttede fyld i, så idag bagte han igen og jeg fik strenge ordre på at holde snitterne væk:-) så det gjorde jeg.... 
Det smagte fantastisk, så næste gang min mor kommer laver han vandbakkelser til hende også for det er nok 30 år siden hun har smagt en walsh kringle:-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar