mandag den 4. august 2014

To cykelmyg

Idag har ulla ( feriebarnet) og jeg været ude at handle en fugepistol for at min mandse kunne gøre vores heste SPA færdigt med krog i væggen til kæderne til at fastgøre hesten( det lyder voldsommer end det er, men vores heste synes IKKE at de skal stå stille når de skal ordnes, og efter jeg lige som har fået nu begge fødder mast af hestehov er det den bedste og sikre mulighed for at groome hestene) 
Imorgen skal vi så afprøve det på magnus og ulla skal ride ham efterfølgende. Regner med han skal ha bad bagefter for han sveder bare han vifter fluer væk:-)

Da vi havde spist aftensmad, aftalte Ulla og jeg ( nok mest mig) at vi skulle cykle til skørping:-) 
Det var en dejlig tur, vi fandt mikkel og han fulgte med os hjem igen:-) godt nok under protest fordi han sad med alle kammeraterne efter han havde trænet... Jeg begyndte bare at kalde ham ALLE hans kælenavne, så som nullernumse osv så kom han frivilligt:-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar