lørdag den 11. januar 2014

En hyggelig lille fest

Det var idag jeg holdt min fødselsdag for den jyske familie, men pga sygdom kom kun pigerne. Det var faktisk rigtigt hyggelig. Det var så masser af mad og kage, da vi var færdige kørte Mikkel ind i byen ind til vennerne og pigerne og jeg så film:-)

Jeg fik endnu et gavekort til Panduro hobby så nu kan jeg rigtig snolde den 31/1 når de åbner igen. Jeg troede igår at de var åben MEN det var de ikke.. OG PÅ MANDAG SKAL JEG HENTE MIN LILLE NYE SYMASKINE, jeg fik et fantastisk tilbud af min symaskine mand ( kjærgaard symaskiner) en sprit ny mekanisk Singer for 500 kr plus gaver:-) det kan klart anbefales at være god kunde hos dem. Jeg har ALTID fået den bedste service og fordelagtige priser på de handler jeg har lavet med dem.... SÅ HVIS I SKAL HA SYMASKINE ELLER TILBEHØR SENDES DET FRAGTFRIT OVER HELE LANDET!!!!
Og hvis der er den mindste smule i vejen med produktet byttes det kvit og frit og oftes til noget der er bedre.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar