lørdag den 2. november 2013

Mors og Fars små puthøner er kommet hjem:-)

Maren har lige drukket sit vand, Sofus er lidt genert pga kameraet

Det gik lidt bedre da jeg sagde som frisk komælk

Endnu bedre nu fordi han har allerede adopteret mig som hans ko-mor, her giver han mig et kraftigt puf der betyder :" GIV MIG SÅ NOGET MÆLK, MOR!!!!!" Jeg fik et tidligere idag i de korte ribben da jeg bukkede mig forover for at tage deres skåle efter de havde fået mælkeerstatning. Jeg flyttede mig RET HURTIGT for jeg var udemærket klar over hvad han sigtede efter!!!!!!
Her er Prince charming Sufus den flotte Jersey Tyr...

Og Graciøse Maren

Hejsa hvaaaa såååå???


Ej altså blir du ved, Moar HOLD SÅ OP... Jeg ved lig'som jeg er lex med de ørenringe

Hej moar, gir du et kys

Oss mig oss mig......


Så god nu nat herfra kalvemor

Ingen kommentarer:

Send en kommentar