tirsdag den 26. november 2013

Den bedste service længe

Idag har været ude at købe de sidste julegave( ha ha jeg er færdig INDEN første december) jeg skulle lige et smut i matas for at købe noget make-up jeg selv manglede... Der var ret mange kunder i butikken og jeg ledte efter en læbestift i den farve jeg har ledt efter siden vinter( enten udsolgt eller ikke i DK) jeg var helt svedig til sidst og næsten på vej til at opgive. SÅ KOM MATAS-ENGLEN:-) en dame på min alder, fangede lynhurtigt at jeg ikke ville give 180kr for en læbestift. Så hun først mig rundt i butikken og vi fandt frem til FARVEN ved 7 forsøg... Derefter da jeg sagde jeg egentlige også ville købe en peach farvet øjnskygge var vi igennem et par forsøg og hun fandt den peachfarve JEG mente. Og det gav mig mod til at også ville købe en rouge også i peach, 2 forsøg så sad den lige i skabet.... HOLD NU FEST hvor var det en rigtig god oplevelse, jeg var slet ikke stresset eller forvirret.... Jeg fløj rundt på skyer resten af dagen på grund af hende... Tak for det matas-engel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar