torsdag den 22. august 2013

Romtophff og en ny hobby

Romtophff
Jeg har tænkt længe på at lave en romtophff, men da hverken Ove eller jeg drikker har det været sådan lidt, hmmm skal skal ikke. MEN nu er den påbegyndt dog to måneder for sent... Da romtophff skal indeholde havens bær... MEN sådan er det bare ikke i min... Jeg har selvfølgelig studeret Camilla Plum og indkøbt Rom og rørsukker, endda økologisk rørsukker;-)
Det var lidt af et show da jeg skulle købe rommen, for Matthias ( fakta-fyren) drikker heller ikke. Så vi fik en helt tredie kunde til at udpege en rom for os :-D

Ove og jeg har så høstet lidt af bærene til fryseren og romtophffen
Kirsebær


Morella eller mirabella vi er ikke helt sikker, men godt smager de:-)

Desuden har jeg fundet endnu en ny ting jeg kan få tiden til at gå med, når jeg ikke lige er rundt hos dyrene eller i haven efter bær:-)
Zentangle, hedder den måde at tegne på:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar