onsdag den 14. maj 2014

Et projekt der måtte redes af min mand

Mikkel og jeg, vi lagde stort ud med at skulle sætte hylder op så vi kunne bare en gang imellem bruge spisebordet til at spise ved, UDEN syprojekter:-)alt imens min mand var på job.

Mikkel savede flot hylderne over i 2 så de blev 1 m lange, lidt skævt savet men KLART bedre end hvis jeg skulle save dem. 

Jeg satte hyldeknægtene på og vi gjorde klar til at bore i væggen og sætte hylder op. MEN!!!!!!!

Mikkel holdt hylder mens jeg afmærkede der hvor vi skulle bore, så langt så godt. Jeg borede og borede, satte rawplugs i OG SÅ SKULLE HYLDERNE SKRUES OP. Jeg tror at mikkel havde rykkede lidt på hylden mens jeg afmærkede for DET PASSEDE OVER IKK TIL HULLERNE I HYLDEKNÆGTENE.... Nåh, første gang var okay-agtig, det kan jo smutte. MEN så da anden hylde heller ikk passede til hullerne, blev jeg MEGET træt i fjæset og skrev en meget pænt beskrivelse af min sindsstemming og mit blodtryk og spurgte ham pænt om han ikke ville være en redningsmand og lave det hele om og få det til at virke!!!!!! Jo det ville han da:-) 
24 lange skruer til væg, 24 rawplugs og 24 små skruer til hyldeknægtene 
Mikkels fine savejob
Hyldeknægt
Og resultatet efter min mandse basse reddede projektet idag:-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar