mandag den 14. april 2014

Lad mig præsentere:

Herbert, en ud af fem bamsedyr
Jeg fik ideen til at lave fabeldyrsbamser i en drøm jeg havde, så jeg tænkte at jeg er efterhånden erfaren med at sy at jeg godt kunne finde ud af det... Så først i gang med at tegne, mønsteret skulle passe til en fatquarter for at gøre det nemt og bagefter finde på navne... Det er kun Herbert der er syet alle de andre er klippet mangler at sy dem.
Dette er Dalle( opkaldt efter min store søns kælenavn)
Melle ( opkaldt efter mikkel, den lille søn)
Moffe( skulle havde heddet øffe men min symaskine har ikke Ø)
Sprutfis
Herbert
Alle deres navneskilte som hver især får påsyet
Herbert syet så skal der bare fyld i
6 kvm pladevat skulle liiiige pilles i småstykker
Som fylder så lidt..... 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar