onsdag den 11. december 2013

Nu forældre til 23 børn


I mandags da jeg læste avisen under loppefund, ser jeg en vil af med sine 21 gule orpington høns. Dem der kender mig ved jeg fik mine første orpington i 40 års fødselsdagsgave af min mand og børn:-) STRAX efter da jeg havde læste det sagde jeg det til min kære husbond... Jeg ringede til det opførte nummer og talte med en ældre herre som var pga alvorlig sygdom set nødsaget til at skille sig af med sine høns, da det var for stor en belastning for ham. Vi aftalte at vi skulle komme idag:-) der var 22 høns og en kock:-)
De er noget sølle men det kommer de hurtigt over, vores var ikke særlig begejstret lige da de flyttede ind, men de accepterede dem hurtigt:-) måske kan de også mærke at hønsene havde brug for noget TLC










Ingen kommentarer:

Send en kommentar