tirsdag den 18. juni 2013

Uha har fundet et godt indkøbssted

Hej alle

Jeg har fundet et fantastisk sted at købe ind til mine kreationer bl.a DET ER HELT VILDT BILLIGT
OG FREE SHIPPING :-)

Så Snart ser I hvad jeg har købt til mine kommende kreativiteter, jeg har lavet nogle sæbe. Det ene måtte jeg smide ud for jeg kan åbenbart ikke regne.... Jeg regnede 1 liter olivenolie forkert, hvilket betød at sæben ville ætse huden..... Det er vist ikke god reklame.... Men min pebermyntesæbe er til hærdning nu, så her er en liflig duft er pebermynte i hele kontoret og soveværelset....

Nåh, for at vende tilbage til det der indkøbssted så er der et link her: http://www.aliexpress.com/


Super sted....

Vi ses snart med billeder af det jeg laver til byfesten:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar